Miért érdemes részt venni a programban?
(az eddigi résztvevők mondták…)
Elismerés – A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj és Program Magyarországon elsőként vállalta fel az ügyfélkiszolgálás legjobbjainak az elismerését. Ez az az elismerés, mely a leghitelesebb módon méri az ügyfélkiszolgálás színvonalát, hiszen a cég ügyfeleinek a tapasztalataira, élményére épül.
Marketing – Az eddigi díjazottak a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat marketing eszközként is felhasználták felhívva ezzel munkatársaik és ügyfeleik figyelmét arra, hogy milyen kiválóan teljesítenek az ügyfeleik kiszolgálása terén.
Független értékelési sztenderdek - A saját és a versenytársak szempontrendszerétől független értékelési sztenderdekhez hasonlítjuk az ügyfél-kiszolgálási teljesítményt, annak kockázata nélkül, hogy az résztvevő vállalt eredményeit a versenytársak megismernék.
Belső teljesítmény növekedés – A program révén a vállalkozás egyes egységei között is kialakulhat az egészséges vetélkedés, ami mozgósítja a munkatársakat a magasabb ügyfél-kiszolgálási színvonal elérése érdekében.
A cég értékének a növekedése – A médiatámogatók és a publicitás növeli a cég értékét a meglévő és a potenciális ügyfelek körében.
Pozitív hatás – Csak az első három helyezett rangsora publikus, így a "nem elsők" hírnevét nem éri negatív hatás.