Programok
Program Résztvevők Chris Brindley Fotótár
13:00-13.30 Regisztráció
13:30 Köszöntő
Dr. Papp-Váry Árpád, Budapesti Metropolitan Egyetem általános rektorhelyettes,
Magyar Marketing Szövetség alelnök
13:35-14:05 "Más dicsérjen téged, ne a te szájad!" (Péld 27,2) - Net Promoter Score az ókortól napjainkig
Kőszeghy Miklós, Pázmány Péter Katolikus Egyetem BTK, tanszékvezető egyetemi docens
14:05-15:25 Ügyfélélmény prognózis 2020-ig

„A mamám mindig azt mondta, hogy az a hülye, aki mondja.” (Forrest Gump)
Godena Abert, MKB Bank, Contact Center Főosztályvezető
Integrált kommunikáció és vásárlói élmény
Egyed Krisztina - Allee Bevásárlóközpont, Marketingvezető
Elégedettségből rajongás – Ügyfélélmény a Mercedes-Benznél
Fernbach Zoltán - Mercedes-Benz, Hálózatfejlesztési és Tréning Igazgató

15:25-16:00 Kávészünet
16:00-16:45 MS in Black - sötét próbavásárlók
M és T ügynök számos megmagyarázhatatlan dolgot látott a fekete ruhásoknál eltöltött 15 év alatt…
16:45-17:10 Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Program - 2020
Mózes István ClientFirst, ügyvezető igazgató, Board Director of MSPA Europe
17:10-17:40 Kávészünet
17:40-18:40 Rajongóid legyenek, ne ügyfeleid!
Chris Brindley, igazgató és alapító, Developing Winners in Life, a Metro Bank ügyvezető igazgatója 2011-2015 között, társtulajdonos és előadó, Raise the Bar, Egyesült Királyság
18:40-19:10 Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjátadó Gála 2016
19:20 Gálavacsora
20:20 Meglepetés program