13:30-13.35 |
Köszöntő |
13:35-13:55 |
Az Ügyfélélmény jövője, Mózes István Board Director of MSPA Europe, ClientFirst, CEO
|
|
13:35-14:05 |
"Delivering a memorable customer experience through people"
Emlékezetes ügyfélélmény az emberek által Linda Moir, PutneyRed, United Kingdom
|
|
14:55-15:30 |
Kávészünet, networking |
|
15:30-16:00 |
Izgalmas utak, valós eredmények – Ügyfélélmény az Opelnél
Koncz Gábor, OPEL Southeast Europe, Ügyvezető Igazgató
|
|
16:00-16:30 |
Márkahűség erősítése és üzleti eredményesség növelése az ügyfélélmény fejlesztésével
Rácskay Judit, Provident Pénzügyi Zrt., Szolgáltatás-minőségbiztostási vezető
|
|
16:30-17:00 |
Az ügyféltudatostól az ügyfélvezéreltig
Vodafone Magyarország Zrt.
|
|
17:00-17:30 |
Kávészünet, networking |
|
17:30-18:30 |
Szervezeti kihívások a versenyképesség megőrzése érdekében az Élménygazdaságban
Pódiumbeszélgetés a TREND FM támogatásával. Moderátor: Kristóf Gábor szerkesztő-műsorvezető
|
|
18:30-19:00 |
Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjátadó |
|
19:00-20:00 |
Gálavacsora |
|
20:00-20:30 |
Szórakoztató program |
|