Programok
Program Résztvevők Linda Moir Fotótár

“Emlékezetes ügyfélélmény – emberek által”
‘Delivering a memorable customer experience through people’

Linda Moir számos olyan jelentős vállalatnál dolgozott, amely kiemelkedő hírnévre tett szert kiváló ügyfélkiszolgálásának köszönhetően. 2012-ben a Londoni Olimpiai és Paralimpiai Játékok Rendezvény Szolgáltató csapatát vezette, ahol az általa irányított 15.000 önkéntes 9 millió néző házigazdája volt. A Virgin Atlantic Fedélzeti Szolgáltatások Igazgatójaként felelős volt a légitársaság díjnyertes ügyfélkiszolgálásáért. Egyedülálló HR és ügyfélkiszolgálás menedzsment hátterének köszönhetően mindenkori csapatával rendkívüli teljesítményt nyújtott.

A Virgin Atlantic-nál töltött öt év alatt jelentős üzleti növekedést ért el az általa irányított “Nagyszerű Alapok, Varázslatos Érintések” programon keresztül. Sir Richard Branson támogatásával átdolgozta a légitársaság 5.000 utaskísérőt érintő toborzási, tréning, karrier és teljesítmény-menedzsment programját, ami a Virgin Atlantic valaha jegyzett legmagasabb ügyfélelégedettségi eredményeihez vezetett.

Mielőtt csatlakozott a Virginhez, a Nemzeti Légiközlekedési Szolgálat (National Air Traffic Services) HR igazgatója volt a Szolgálat állami tulajdonból magántulajdonba kerülésének átmeneti időszakában. Karrierjét a British Airways-nél kezdte, ahol részt vett a légitársaság ügyfélvezérelt vállalattá való átalakításában.

Linda olyan titkokról fog beszélni, melyek a Virgin Atlantic-ot a légiközlekedés ikonikus márkájává tették. Azáltal, hogy a vezetőség ugyanolyan fontosnak tartja a munkatársakat és légikísérőket, mint az ügyfeleket, a légitársaság egy vidám vállalati kultúrát hozott létre, amivel közvetítette a Virgin Elnökének, Sir Richard Brensonnak az értékeit. Érezzük jól magunkat munka közben!